Nieuwe juf in Yaya - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Nieuwe juf in Yaya - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Nieuwe juf in Yaya

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

07 Oktober 2024 | Nederland, Lieshout

Hallo allemaal,

Terwijl het erg warm is in Kenia zijn wij hier aan de herfst begonnen ; jaargetijden zijn daar niet .

Het is er altijd rond de 30 graden en bomen, struiken en bloemen groeien en bloeien het hele jaar door.

Ze kennen wel regen periodes, meestal in april en mei. Maar ook dan is het nog warm weer.

In Yaya komen nu 8 kinderen; niet ieder dag zijn ze er allemaal maar June heeft nu toch een nieuwe medewerkster

gevonden : Anne is er nu een week en kan goed met de kinderen opschieten.

Ze zingt en speelt met ze en ze ging ook creatief aan de slag met de waterverfdoos en penselen.

Ze is blij met deze baan en we kunnen haar betalen van de bijdrage die de ouders dagelijks betalen.

June krijgt haar salaris door middel van de maandelijkse automatische overboekingen van onze sponsors waarmee we ook de huur aan Granny betalen voor het gebouw en het speel-en leermateriaal uit kunnen breiden.

En natuurlijk worden hier ook de maaltijden, het drinkwater , zeep en toiletpapier van betaald.

June houdt de administatie van in-en uitgaven keurig bij en houdt ons daarvan op de hoogte.

Het is heel fijn dat er al zoveel mensen vertrouwen in ons en het project hebben.[e-2764][e-1f64f]

Ook hebben we weer veel kleding, pennen, speelgoed enz. ontvangen waarmee we onze 4 koffers kunnen gaan vullen.

We kijken er naar uit om straks weer daar te zijn en al de nieuwe kinderen en hun ouder(s) te leren kennen en onze vrienden en kennissen ook weer te ontmoeten.

En het is goed dat jullie via deze site met ons mee kunnen reizen[e-1f60e]

Heel veel groeten van Arnold en mij:

Francien

• 07 Oktober 2024 - 12:38

Henriëtta :

Wat een vooruitgang, geweldig dat dit allemaal mogelijk is. [e-1f44d][e-1f600] Wat zullen jullie ernaar uitzien om te vertrekken. [e-1f917]

• 07 Oktober 2024 - 12:50

John De Haas :

Leuk om het te zien groeien, en ook dat ons "zusje" haar draai heeft gevonden met de kinderen.

Veel plezier de komende maanden.

groetjes aan iedereen daar.

Mukwé

• 07 Oktober 2024 - 17:21

Wilna:

Het gaat de goede kant op met Yaya! Ook heel leuk dat ze jullie dagelijks verslag uitbrengen. Het is al bijna 3 november! Groetjes Jan en Wilna.

• 07 Oktober 2024 - 23:21

Corine Van Vroonhoven :

Het gaat helemaal de goede kant op, fijn voor iedereen die zoveel vertrouwen hebben in dit project.

• 10 Oktober 2024 - 13:28

Walter En Lenie: