Merry Christmas - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Merry Christmas

Door: Arnold/Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

22 December 2012 | Nederland, Lieshout

Merry Christmas and Happy new Year!



LIFE IS SHORT
BREAK THE RULES
FORGIVE QUICKLY
KISS SLOWLY
LOVE TRULY
LAUGH UNCONTROLLABLY
AND NEVER REGRET
ANYTHING
THAT MADE YOU SMILE



Lots of greetings: Arnold, Francien en June
Foto gemaakt voor het raam van ons hotel in Nairoibi

  • 22 December 2012 - 09:49

    Fam. Huysmans:

    Lieve oom Arnold en tante Francien,

    Leuke foto's van jullie en June!
    Hele fijne kerstdagen en een goed 2013 voor jullie!

    Liefs uit Maastricht van ons xxx

  • 22 December 2012 - 10:04

    Peter En Monique:

    voor jullie ook heel gezellige feestdagen en geniet van jullie vakantie!!
    x Peter en Monique

  • 22 December 2012 - 14:06

    Hans En Corine:

    Lieve Arnold en Francien,

    Voor de laatste dagen van het jaar
    veel gezelligheid met elkaar
    Voor de 365 dagen die dan nog volgen
    veel geluk en weinig zorgen.

    Fijne feestdagen en een heel goed 2013.
    Lieve groeten Hans en Corine

  • 22 December 2012 - 16:28

    Hennie En Carel Van Geelen-v.d. Moosdijk:

    Lieve Francien en Arnold,

    Hennie, Caroline en ik wensen jullie een vredig kerstfeest met verbondenheid met elkaar en met wie jullie je verbonden voelen.
    Wij wensen jullie een vrolijke jaarwisseling toe voor héél 2013 een goede gezondheid en héél veel liefs.
    Wij zijn tijdens de jaarwisseling bij Riet in Valkenswaard.

  • 24 December 2012 - 19:32

    Louis:

    Beste Arnold en Francien.
    Hanneke en ik wensen jullie hele prettige feestdagen en in het bijzonder een goed en gezond 2013.
    Ik volg jullie reis via de nieuwsbrief en hoop dat alles volgens plan gaat. Doe de groeten aan June.
    Louis

  • 24 December 2012 - 20:39

    Johan Van Knegsel:

    De vier cijfers
    (een sprookje van Johan van Knegsel)

    In de kamer waren vier cijfers: Het waren de nul, de een, de twee en de drie. Het was feest en de cijfers dansten door elkaar.
    In de kamer was ook een befaamd uurwerk. Het uurwerk sprak tot de cijfers:
    “Ik kan heel mooi slaan. Wat willen jullie dat ik voor jullie sla?”

    De drie zei: “Sla voor mij maar drie keer, want ik ben de drie.”
    De twee antwoordde vervolgens: “Ik wil dat je dat twee keer doet. Want ik ben de twee.”
    De een gaf daarop ten antwoord: “Omdat ik de een ben, wens ik dat je dat allemaal één keer herhaalt.”
    Tenslotte zei de nul: “Daar hoeft voor mij niets meer bij, want ik ben de nul. Ik ben niets.”

    Het feest ging verder en de cijfers dansten onvermoeibaar. En precies toen zij hun plaats in de ruimte hadden gevonden, begon het uurwerk trots te slaan.
    Twaalf keer sloeg het.

    Naast de twee stond de nul en daarnaast de een. Ten slotte was daar de drie.
    Twee – nul – een – drie.

    Tweeduizend dertien.

    Gelukkig Nieuwjaar!


    [Maar natuurlijk eerst nog een zalig kerstfeest toegewenst.]

  • 30 December 2012 - 19:29

    Ria Wessels:

    Dag Arnold en Francien,

    Eerst hartelijk dank voor jullie verslagen en al die prachtige foto's uit Kenia.
    Geweldig om dit mee te kunnen maken en om de PLAN kinderen te kunnen
    zien en verwennen, en de rest natuurlijk.
    Nog net op tijd om jullie een heel fijne jaarwisseling toe te wensen met jullie
    vrienden in een prachtig Kenia.

    Groetjes, Ria Wessels

  • 05 Januari 2013 - 18:38

    Tina Monsma:

    Hallo Francien en Arnold Hier een late lezer! Wat jammer dat jullie eerder terug moesten. Toch wil ik jullie nog een gezond en gelukkig 2013 toewensen. ik hoop weer eens wat van je te horen Francien maar je hebt een prachtig druk leven dus ik wacht rustig af. Gods Zegen toegewenst. p.s. ik stuur het stukje Life is Short enz. naar een vriend die een beetje bitter en boos is. hartelijke groeten en xxx van Tina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lieshout

3 maanden Kenia

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2024

Day Care Yaya

05 Mei 2024

El NINO, CYCLONE HIDAYA EN YAYA

29 April 2024

test

29 April 2024

a sante sana

21 April 2024

Eindelijk is het zover!
VIP-member
Arnold

Bezoek aan Sarah Obama

Actief sinds 12 Okt. 2011
Verslag gelezen: 687
Totaal aantal bezoekers 176373

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2011 - 29 Januari 2012

3 maanden Kenia

Landen bezocht: