Terug in Kenia - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Terug in Kenia - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Terug in Kenia

Door: Arnold en Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

27 Januari 2013 | Nederland, Lieshout

Na 4 weken in het koude Nederland zijn we nu weer terug in Kenia.
We vierden Kerst en oud en nieuw met familie en vrienden.
Ook waren we regelmatig samen met Arnolds broer en deden gezellige dingen samen. Zijn gezondheidstoestand liet het toe dat we de afspraken in Kenia nu kunnen nakomen.
23 Januari vlogen we dus weer terug naar Mombasa. Nu met KLM/Kenian Airways en geen problemen dit keer. Wel 2 extra koffers aan bagage!
Ons huisje ( van november ) was bezet door onze vriendin Riet en op dat complex was verder ook niets meer vrij voor ons. Gelukkig was in de buurt nog een appartement vrij van dezelfde eigenaar en kunnen we nu nog 2 weken samen met Riet optrekken zoals we al eerder afgesproken hadden. Zij vertrekt n.l. 6 februari weer naar Nederland.
We hebben samen al weer skip- bo gespeeld en een wijntje gedronken om ons samenzijn te vieren. Winnie en Rosaline , de house keepers, waren erg teleurgesteld dat we elders waren neergestreken.
Maar gisterenavond zijn ze ons komen bezoeken en we hadden mooie kleren voor hen meegebracht ( gekregen van vele sponsors ) en we zijn samen uit eten gegaan. Dat was dus een mooie troost.

Nu weer even wennen aan de temperatuur hier van - 10 naar + 32 !
Maar dat went snel!

Heel veel lieve groeten en tot het volgende verslag : Arnold en Francien

• 27 Januari 2013 - 13:53

Tonnnie En Sjaan:

Wat fijn dat julnu 'n beetje ver! groetjes en geniet lie nog weer erug konden,ik wilde komende week afspreken voor te kaarten!, maar Kenia is te ver, geniet van de warmte en de vrienden.
    groetjes van ons.

• 27 Januari 2013 - 13:55

Tonnie En Sjaan.:

Wat fijn dat jullie weer terug konden, ik wilde van de week afspreken om te kaarten, maar Kenia is te ver voor ons! geniet van de warmte en van de vrienden daar. groetjes van ons.

• 27 Januari 2013 - 15:26

Henrietta En Gerard:

Hoi Arnold en Francien,
    Fijn dat de reis voorspoedig verlopen is. geniet maar lekker en fijn dat jullie je planning ter plekke verder waar kunnen maken, hartelijke groetjes... ;-)

• 28 Januari 2013 - 19:38

Anke:

De dames zien er prachtig uit op de foto's En ik begin nu langzaam aan ook wat uit te kijken naar warmer weer, leuk om te lezen dat jullie daar weer terug zijn en vooral, dat de gezondheid van Arnolds broer het weer toelaat om jullie reis daar af te maken!
    groetjes Anke

• 01 Februari 2013 - 17:16

Hennie En Carel Van Geelen:

Het eerste kontakt is weer gemaakt, sorry dat ik zo laat reageer, maar een fikse griep heeft me geveld en dus allemaal beesjes om mij heen. Ik was te suf om me druk te maken voor email beantwoording.
    Gelukkig dat jullie reis goed is verlopen. Geniet van de warmte van elkaar en van jullie vrienden daar.
    Op afstand leven wij met jullie mee. Liefs mede namens Hennie.