Activiteiten bij YAYA - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Activiteiten bij YAYA - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Activiteiten bij YAYA

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

26 Augustus 2024 | Nederland, Lieshout

Er is volop bedrijvigheid bij Yaya:

Omdat we vonden dat de nieuwe poppen ook wel een ritje verdienden in een poppenwagen stuurden we June geld om er een te kopen.

Ze waren echter niet te koop dus stuurde ik haar wat foto's van internet om er een te laten maken.

Ze vond een timmerman die de opdracht wel aan durfde en gezien de prijs mocht hij er 2 maken.

Vorige week was er al een klaar maar...de handvatten waren wel erg lang voor onze kleine leerlingen.[e-1f644]

De timmerman had een en ander toch opgemeten maar het gebruik van babies in een wagentje is natuurlijk niet zo bekend in Kenia; Babies worden gedragen in een doek[e-1f60a]

Maar ... deze week worden ze toch geleverd!

De foto's laten zien dat de kinderen, met cijfers bezig zijn, met schrijfoefeningen , taal en ook knutselen komt aan bod.

Af en toe stuurt June ons video's waarop de kinderen de aangeleerde liedjes zingen.

Die zullen we jullie persoonlijk via de app sturen , al zijn ze soms wat lang.

Maar ze geven wel mooi aan hoe enthousiast ze samen zijn.

Tot zover deze keer weer.

Warme groeten van Arnold en mij.

• 26 Augustus 2024 - 14:30

José:

Super leuk weer! En wat ziet de poppenwagen er gezellig uit!

• 26 Augustus 2024 - 17:46

Corine Van Vroonhoven :

Wat geweldig, die poppenwagen en wat zullen de kinderen er blij mee zijn. Ik zie alleen maar gelukkige kinderen.

• 26 Augustus 2024 - 17:55

Henriëtta :

Heel creatief opgelost! [e-1f44d][e-1f600] Ziet er allemaal heel gezellig uit.