Woodcraft - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu Woodcraft - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu

Woodcraft

Blijf op de hoogte en volg Arnold

26 Januari 2017 | Kenia, Ukunda

Vandaag kwam Harrison langs om ons zijn werk te laten zien.
We gaven hem een order van 67 briefopeners , bij velen van jullie al bekend!! en 3 naambordjes. Alles gemaakt van rosewood ( palissander ).

Hij kwam extra hiervoor vanuit 't platteland waar hij om geld te verdienen stenen bikte! Zij handen waren vol eelt.
Hij was dus reuze blij met onze bestelling. Houtsnijden is immers zijn vak en hij doet dat al jaren voor ons. Maar er was de laatste tijd geen werk hier voor hem.
Ook 2 andere jongens heeft hij nu "in dienst" voor 't schuurwerk dus 3 families zijn hiermee gebaat.

Hij hoopt nu dat de bestelling nog groter wordt....en de 100 bereikt!

Daarom dit verzoek aan al onze reisgenoten:
Een briefopener met of zonder naam kost 5 euro .
Ook is het mogelijk om zowel aan de voor als de achterzijde een naam te plaatsen.
Mooie kadootjes wellicht!

De naambordjes kosten 10 euro..en zijn 10x10cm

Samen met Harrison hierbij veel warme groeten!

• 26 Januari 2017 - 12:33

Koosje:

Stenen bikken, leuk werk, heb ik vroeger thuis ook gedaan!
    Dat gaat zo als je in een bouwvak familie geboren wordt.
    Liefs Koosje

• 26 Januari 2017 - 13:18

Wil Van Helvoirt:

Wij willen wel briefopeners met Ronald Frank Mirjam Antoinette Samantha Sandra Maike gr Tinie en Wil

• 26 Januari 2017 - 15:52

Henja Mrabet:

graag wil ik er ook eentje bestellen, wil het geld wel alvast overmaken.

grtjes Henja

• 26 Januari 2017 - 15:53

Petra:

Hallo ,
    Wat leuk. Je mag voor ons ook een blikopener laten maken. Geld overmaken naar??????
    Lieve groeten,
    Jan en Petjes

• 26 Januari 2017 - 17:39

Inge:

hihi....

3 maal raden wat voor cadeautje jij meeneemt voor de meiden !

• 27 Januari 2017 - 10:51

Corine:

Heel veel plezier in Kenia. Een mooie briefopener heb ik al van je cadeau gekregen.

• 27 Januari 2017 - 12:11

Diny:

Breng voor mij ook maar 3 briefopeners mee van een olifant,giraf en leeuw. Zonder naam.
    En jullie halen vast de 100 wel.......
    als het niet lukt kan ik wel proberen via een advertentie in een in groep ik zoek,verkoop Son en Breugel.
    Ken je die website, die hebben jullie vast ook in Lieshout. Hoor wel van jullie.

• 27 Januari 2017 - 23:18

Henriëtta :

Hoi Arnold en Francien, wat leuk! Ik wil wel een opener met Kim en Coen. En een met Marion en Rick. Dus 2 namen op 1 opener graag.

Alvast bedankt! Groetjes en succes ermee!

• 28 Januari 2017 - 15:07

Hennie En Carel Van Geelen:

Iieve Francien en Arnold.
    Bedankt voor het opstellen en versturen van het verslag en de bijgevoegde foto's.
    Wij willen graag twee briefopeners bestellen waarbij bij de eerste de naam BERNADETTE
    Ingekerft moet worden. De tweede briefopener is bestemd voor mijn zus TREES en haar man
    NIEK. Horen wij nog hoe de kosten betaald kunnen worden?
    Hartelijke groeten en veel liefs van ons voor jullie beiden.