Geboekt! - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Ukunda, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

19 December 2017 | Kenia, Ukunda

Nu de verkiezingen achter de rug zijn in Kenia en de rust er is weer gekeerd hebben wij onze volgende reis geboekt .
We vertrekken op 9 januari naar Nairoibi en vandaar uit naar Kisumu om ons sponsorkind van Plan te bezoeken.
Ook brengen we in die omgeving een bezoek aan June's familie en het graf van haar Oma .
Daarna reizen we weer naar de kust in Mombasa..

Wij wensen jullie allemaal hele fijne Kerstdagen en een goed, gezellig en gezond 2018.

• 19 December 2017 - 19:59

Koosje:

Ik wens jullie ook Hele Fijne Kerstdagen en een Goed, Gezellig en Gezond 2018 toe.
    Voor 9 januari een goede reis en verblijf daar.

Groet, Koosje

• 20 December 2017 - 11:24

Huub:

Wij wensen jullie ook een heel fijne kerst en een voorspoedig 2018, en een heel fijne reis naar Kenia.

• 20 December 2017 - 18:09

Mariet Linssen:

Ha, eindelijk is het dan toch gelukt. Nu kan de voorpret/voorbereiding beginnen.
    Vooraf natuurlijk nog samen met allen die jullie lief zijn Kerst en Nieuwjaar genieten.
    Fijne dagen, voorspoedige reis, en ............ geluk, liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar.
    Knuff. Mariet

• 20 December 2017 - 23:21

Henriëtta:

Hoi Arnold en Francien, heel fijn dat jullie je planning nu toch kunnen uitvoeren. Wij wensen jullie weer het allerbeste, een goede reis, heel veel relax momenten en warme ontmoetingen toe! Pluk het moment. Geen zorgen om jullie stulpje, komt weer helemaal goed. Groetekes... De buurtjes...

• 22 December 2017 - 12:05

Hannie:

Hallo Francien en Arnold.
    Fijn voor jullie dat er weer een mooie reis in het verschiet ligt.
    Suc6 met de voorbereidingen.
    Fijne kerstdagen en een goed, gelukkig en gezond 2018!
    Goede reis en heel veel plezier in Kenia.
    Grtz Hannie

• 02 Januari 2018 - 19:32

Els:

Hoi Arnold en Francien,

Ik wens jullie een hele voorspoedige reis en een hele fijne vakantie toe.
    groetjes Els van Hoof