Prettige Kerstdagen - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Prettige Kerstdagen - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu

Prettige Kerstdagen

Door: Arnold en Francien

18 December 2014 | Nederland, Lieshout

Hallo allemaal,

Met Arnold en mij gaat het goed;
We zijn beiden gezond en met allerlei zaken druk bezig.

Maar door familieomstandigheden stellen we onze reis naar Kenia nog even uit!
We blijven jullie op de hoogte houden via onze site.

En natuurlijk willen we iedereen bij deze hele sfeervolle Kerstdagen toewensen en ....een zonnig, mooi en gezond 2015.

Daar willen we graag een toast op uit brengen!

• 19 December 2014 - 13:57

Diny:

Hoi Arnold en Francien,
    Fijn dat het met allebei goed gaat en zo te zien op de foto zijn jullie nog geen spat verandert.
    Leuk hoor ! Ook ik wens jullie uiteraard ook een heel goed en gezond 2015 en gezellige Kerstdagen.
    Ik hoop gauw verslagen uit Kenia te kunnen lezen, dat zou betekenen dat de familieomstandigheden ook weer gunstiger zijn!