Yaya groeit - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Yaya groeit - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Yaya groeit

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

25 September 2024 | Nederland, Lieshout

Jambo allemaal,

Iedere avond krijgen we appjes met foto's en video's van June over weer een dag van haar in Yaya.

Ze geniet van deze nieuwe baan !

Het is zo fijn om te zien hoe ze omgaat met de kinderen en er komen er steeds meer bij.

We hebben nu : Aksa, Brillian, Ramsey, Dasmin, Anita , Abubakar en Mohammed.

Jesse , die autisme heeft, is nu ook al 3 dagen geweest.

Hij speelt het liefst alleen en June vertelt de andere kindeen om hem nog wat met rust te laten.

Tot nog toe had hij alleen zijn 1 jarig zusje om hem heen.

Hij kijkt met belangstelling naar wat de anderen doen en geniet van het aanwezige materiaal.

Zijn ouders zijn ook blij dat hij bij Yaya mag komen om zich verder te ontwikkelen.

June bereid 's morgens thuis het eten voor de kinderen en haar zelf:

Porrich ( voedzaam papje dat gedronken wordt in de morgen) , rijst, bonen en soms green grams ( erwten ) en gebakken roerei voor de lunch.

Inmiddels hebben wij onze vlucht bij Kenian Airways geboekt voor 3 november en zijn onze visa ook al binnen.

We hebben er weer heel veel zin in zijn van plan om eind maart pas terug te komen.

We houden jullie ondertussen uiteraard op de hoogte ; het is fijn om te weten dat jullie op deze manier een beetje meereizen en ons enthousiasme delen.

Heel veel groeten van Arnold en mij:

Francien

• 25 September 2024 - 21:53

Paula Smulders:

Hallo Francien en Arnold, even een berichtje van Paula, de zus van Dini. Ik wil even laten weten dat Sandra de dochter van Dini twee weken geleden is overleden. Ze was net 58 jaar geworden..Paul was dit keer wel op tijd gelukkig. Ad is opgenomen in Dommelhoef voor revalidatie na zijn ziekenhuisopname voor diverse problemen. Ik hoop dat jullie een mooie tijd zullen hebben daar! Lijkt mij ook wel wat, geef niks om de winter hier[e-1f622]

• 25 September 2024 - 22:36

Henriëtta :

Superfijn dat June haar plekkie gevonden heeft, en heel fijn dat jullie binnenkort weer ter plekke zijn. Heel erg goed vooruitzicht! [e-1f44d][e-1f600]

• 26 September 2024 - 00:41

Petra Nabben:

Wat fijn dat jullie inspanningen zo’n mooi resultaat hebben. Bravo.