Groei YAYA - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Groei YAYA - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Groei YAYA

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

30 Mei 2024 | Nederland, Lieshout

Hallo, Jambo

Nu zijn we al bijna 14 dagen thuis en weer gewend aan het dagelijkse leven hier in het wat koele Nederland.

Maar we krijgen dagelijks nieuws van June over en vanuit Yaya Day Care.

Ook stuurt ze regelmatig video apps door.

Het is fijn om te zien en te horen dat daar alles door draait ook zonder ons.

Er zijn 2 open kasten aangeschaft om boeken, spellen en keukengerei op te bergen.

Er zijn oude truckbanden geplaatst; de meeste om op te zitten en enkele dienen als plantenbak.

De flyers van Yaya zijn verspreid en er zijn al enkele kinderen bij gekomen sinds ons vertrek. Sommigen zijn niet meer aanwezig , helaas, omdat de ouder(s) niet betaalden voor deze zorg.

Een extra ruimte kunnen we vanaf 1 mei huren van Granny om als magazijn te gebruiken, als eventuele slaapplaats voor Sarah en om er te koken als het regent .

Gisteren en vandaag zijn 2 fundi's bezig om onze eigen , kindvriendelijke ,toiletruimte te maken naast de bestaande toilet die voor velen toegankelijk is en bestaat uit een open gat met 2 planken om op te staan.[e-1f914]

Yaya groeit dus en vooral June is ( terecht) trots op deze ontwikkeling en blij met de steun van al vele sponsors uit Nederland én Duitsland.

A SANTE SANA = hartelijk dank daarvoor!

Tot een volgend bericht:

Arnold en Francien

• 30 Mei 2024 - 20:16

Corine Van Vroonhoven :

We hopen het allerbeste voor Yaya Day

• 30 Mei 2024 - 20:46

Wilna:

Heel fijn dat het goed loopt!

• 30 Mei 2024 - 21:22

Walter En Lenie: