Toilet YAYA - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Toilet YAYA - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Toilet YAYA

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

17 Juni 2024 | Nederland, Lieshout

Jambo , hallo volgers,

Vanuit Lieshout komt dit verslag weer:

De fundi's hebben hard gewerkt aan onze eigen kindvriendelijke toilet.

De kinderen gaan er nu graag heen want het is schoon, veilig en met de deur er in ook nog prive !

Sarah is 2 weken geleden vertrokken naar Nairoibi om haar ernstig zieke moeder te verplegen.

Francisca komt zo veel mogelijk en June kan het samen ,met af en toe de hulp van Granny , ook alleen af.

Ze heeft bezoek gehad van de Belgische Katrien van de Rainbowschool , die benieuwd was naar ons projekt.

Ze sprak haar waardering erover uit.

Ook voormalige vrijwilligster van Kebene, Ann, ook een Belgische, kwam afgelopen zaterdag ook een kijkje nemen.

Zij heeft een schooltje gestart zo'n 10 kilometer verder op.

June kan gebruik maken van hun ervaring en deskundigheid.

Omdat we met ons 30 jarig jubileum een mooie som geld mochten ontvangen hebben we June opdracht gegeven om een zandbak aan te leggen. Granny heeft hier geen bezwaar tegen.

Het zand hiervoor kunnen we van het strand halen ( helaas niet meer gratis) en in de shops kan June scheppen, emmers, vormpjes enz. kopen

Ook gaat ze op zoek naar rijdend materiaal voor de kinderen zoals loopfietsjes , trekkar, en kruiwagen.

Het aantal kinderen is nog wisselend tussen 4 - 8 per dag.

Het is fijn dat we dagelijs contakt hebben met June en samen kunnen overleggen over uitbreiding en verbetering van Yaya.

Zo gauw er meer nieuws is laten we het weer weten.

Warme groeten: Arnold en Francien

• 17 Juni 2024 - 16:25

Sjaan:

Fijn dat er zoveel kan gebeuren.

• 17 Juni 2024 - 18:17

Walter En Lenie:

Top gedaan met het mooie”cadeau”! Super![e-1f44d]

• 17 Juni 2024 - 18:30

Henriëtta :

Wat een goed doel van je giften. Je ziet het daar zo verder ontwikkelen, top! [e-1f44d][e-1f600]

• 17 Juni 2024 - 18:34

Petra Nabben:

Wat fijn dat het project zo goed loopt.[e-1f970][e-1f44d][e-1f44d]

• 17 Juni 2024 - 20:11

Corine Van Vroonhoven :

Wat een vooruitgang, proficiat hiermee. Groetjes Hans en

• 18 Juni 2024 - 13:13

Wilna:

Mooi dat jullie het bij kunnen houden. En voor de kinderen wordt het steeds leuker!