En dan nu de foto's - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu En dan nu de foto's - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu

En dan nu de foto's

11 December 2023 | Nederland, Lieshout

Door omstandigheden werden onze laatste foto's niet geplaatst.

Hierbij een nieuwe poging.

En onze derde koffer die zoek geraakt was is inmiddels netjes thuisbezorgd door Focus koeriersbedrijf

We wensen iedereen die met ons mee reisde een vredige Kersttijd en voor het nieuwe jaar:

Veel liefde, warmte en verbondenheid maar vooral ook een goede gezondheid.

Arnold en Francien

• 11 December 2023 - 16:12

Petra :

Arnold en Francien.Was heel fijn om mee te reizen.

ook voor jullie een gezond en gelukkig 2024 gewenst.

• 11 December 2023 - 19:42

Trudy:

Beste Arnold en Francien,

Hoe voldaan moeten jullie je voelen voor hetgeen we gezien hebben wat jullie in die drie maanden voor de mensen hebben gedaan, hebben betekend! Heel, heel bijzonder en dat al zoveel jaren. Nu jullie weer thuis zijn zijn jullie vast weer begonnen aan de werving van sponsoren, op ons kun je rekenen, om volgend jaar weer met volle bagage opnieuw naar Kenia af te reizen. Daarvoor wens ik jullie veel succes en voor de kerst mooie dagen en voor 2024 geluk, gezondheid en liefde.