Vertrek Kenia : 28 november 2018 - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Vertrek Kenia : 28 november 2018 - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu

Vertrek Kenia : 28 november 2018

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

12 November 2018 | Nederland, Lieshout

Nog een paar weken en dan reizen we weer naar ons geliefde Kenia.
De inentingen zijn achter de rug en de malariatabletten zitten al in de handbags.
Arnold heeft zijn Internationaal rijbewijs gekocht om zo nodig zelf te rijden.
We zijn druk aan het koffers inpakken en proberen zoveel mogelijk van de geschonken spullen mee te nemen: kleding, brillen, pennen, horloges , mobieltjes e.a.
Het geld wat we mochten ontvangen o.a. op mijn 70ste verjaardag staat op de rekening en dat gebruiken we natuurlijk ook om onze Keniaanse vrienden en sponsorfamilies blij te maken met b.v. geiten, koeien, kippen, solarinstallaties , voedselpaketten enz.
Wij hebben er weer veel zin in en...zijn blij dat jullie een beetje met ons mee reizen!
Heel veel groeten: Arnold en Francien

• 12 November 2018 - 10:14

Diny Van Der Salm:

Hallo Francien en Arnold,

Wat fijn dat het dit jaar weer mogelijk is om naar Kenia te gaan en ik kijk (zoals altijd) al uit naar
    alle verslagen en foto's uit en wens jullie dan ook een zeer succesvol en goed
    verblijf daar in Kenia !

Hartelijke groet,
    Diny

• 12 November 2018 - 13:56

Henriëtta:

Heel veel succes met de voorbereidingen. We kijken al weer uit naar jullie verslagen. Heel veel succes!

• 12 November 2018 - 16:44

Nos:

Bij deze wil ik jullie een heel goede reis naar Kenia wensen.
    Dat het een reis moge worden die aan al jullie verwachtingen voldoet.
    Succes.
    Met vriendelijke groet. Nos.

• 12 November 2018 - 17:30

Joke Tap:

Lieve Francien en Arnold ik wens Jullie een fijne reis en een geweldig verblijf daar in Kenia ,ik zal Jullie volgen.
    We zien elkaar nog bij Ria lieve groeten Joke.

• 12 November 2018 - 20:00

José:

Heel veel succes met de voorbereidingen en we zien elkaar nog voor jullie vertrek!

• 13 November 2018 - 10:03

Corine:

Heel veel succes met de voorbereidingen, een goede reis en veel plezier.

• 13 November 2018 - 17:32

Henja:

Lieve Francien en lieve Arnold, wij wensen jullie heel veel succes, geluk en liefde, goede reis en geniet. XXX
    Liefs Henja en Mehdi

• 25 November 2018 - 07:42

Koosje:

Het is bijna zover!!

Dat jullie vakantie mag worden wat jullie ervan verwachten!

Tot vanmiddag bij Ria.

Koosje