Afscheid van vrienden en ...Kenia - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu Afscheid van vrienden en ...Kenia - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Afscheid van vrienden en ...Kenia

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

10 Februari 2023 | Kenia, Diani Beach

Hallo allemaal,

Gisteren hadden we terugvlucht uit Kenia:

Woensdagavond om 11.30 uur kwam de taxichauffeur ons ophalen bij onze cottage waar June nog een nacht en dag mocht blijven om onze spullen die bij haar kunnen blijven in te pakken en mijn fiets mee te nemen naar haar optrekje.

Vertrek uit Mombasa om 4.20 uur in de vroege morgen en de aansluitende vlucht vanaf Nairoibi, na 3 uur , wachten vertrok om 8.20 uur.

Lekker ontbijtje in het vliegtuig van Kenian Airways, happy hour gemengde nootjes en daarna nog een lunch met kip, zoete aardappels en spinazie.

Boven Europa mooi uitzicht op besneeuwde bergen en af en toe een hazenslaapje.

Om 15.00 uur geland in Amsterdam waar we na een lange wandeling bij de paspoortcontrole aankwamen waar een wachttijd was van 45 minuten. Dat viel wel even tegen maar daarna stonden onze koffers op de band en stond mijn kleindochter Suzanne en haar vriend Tom op ons te wachten.

Zij hadden onze Opel in Lieshout opgehaald en we mochten heerlijk onderuit op de achterbank.

Kleine meisjes worden groot; zo zijn ze nog peuter en dan rijden ze je naar huis!

In ons dorp aangekomen stopten we bij de restaria om friet en frikandellen te halen; die laatste had Arnold wel gemist in Kenia!

De buren hadden ons huis al voorverwarmd en met een glaasje wijn sloten we af en daarna wachtte een warm bed op ons om heerlijk te slapen en te dromen van het land dat we verlaten hadden.

Bedankt allemaal voor het meereizen en de mooie reacties. Heb je nog vragen of wil je meer weten : we horen het graag!

Groetjes: Arnold en Francien

• 10 Februari 2023 - 15:32

Antoinet Willems:

Wat goed om te horen dat jullie weer een fijne tijd gehad hebben in Kenia en weer veel mensen blij hebben kunnen maken. En nu nog even bij komen van de lange reis en na genieten van jullie vrienden in Kenia. Na een afscheid met een lach en een traan weer een mooie herinnering rijker.

Groetjes Antoinet

• 10 Februari 2023 - 15:37

Wilna:

Dag Francien en Arnold.

Welkom terug in Nederland!

Op tijd voor Carnaval!

Hartelijk dank voor de mooie reisverslagen.

Ze zullen jullie wel missen en jullie je vrienden daar.

Maar hier zie je je familie en vrienden weer terug!

In maart kunnen we misschien weer Canasta spelen ( met straatjes!!!)

Tot horens.

Jan en Wilma.

• 10 Februari 2023 - 20:02

Sjaan Tonnie :

Welkom thuis, tot spoedig ziens, bedankt voor de foto's en reisverhalen.

• 10 Februari 2023 - 23:23

José :

Francien en Arnold, welkom thuis en nu heerlijk nagenieten!

tot gauw weer!

liefs José

• 11 Februari 2023 - 08:57

Henriëtta En Gerard:

Fijn dat onze buurtjes weer thuis zijn. En wat een mooie herinneringen wederom. [e-1f917]

• 12 Februari 2023 - 12:19

Marcellinus:

Welcome back home again, in the heart of Brabant!

En waar zouden wij niet zijn, zonder onze onvolprezen friet en frikandellen, laatstgenoemde volgens BOTS standaard "lekker dik met dunne vellen" ;-)

Groetjes uit het van Marcel [e-38] Anna

• 15 Februari 2023 - 18:38

Walter En Lenie:

Jambo Arnold en Francien, ook wij hebben super dagen gehad bij jullie in Diani Beach! Nog heel veel mooie tijden in jullie “tweede thuis” ! Kwaheri!![e-1f1f0][e-1f1ea] Walter en Lenie.