Annulering Kenia reis - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu Annulering Kenia reis - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Arnold - WaarBenJij.nu

Annulering Kenia reis

Door: Arnold en Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

29 Oktober 2013 | Nederland, Lieshout

Hallo allemaal,

Op 4 november a.s.zouden wij weer vertrekken voor een reis door Kenia van 3 maanden om onze vrienden en sponsorfamilies daar te bezoeken.
Helaas zijn wij genoodzaakt om deze trip uit te stellen.
Arnold is 2 weken geleden gedotterd en de cardioloog gaf ons het advies om de eerste 6 maanden op 18 uur afstand van een goed ziekenhuis te blijven. Eventuele complicaties kunnen zich in die periode n.l.voordoen.
Tijdens ons verblijf in Kenia kunnen wij niet aan deze voorwaarde voldoen en leggen wij ons daarbij neer.
Alle schenkingen die wij inmiddels al ontvangen hebben blijven gereserveerd voor onze "Keniaantjes".
We hopen van harte om eind 2014 weer af te reizen naar ons "tweede vaderland ".
Heel veel groeten van ons beiden!

• 29 Oktober 2013 - 15:19

Adriaan En Nelly :

Wat jammer dat het dit jaar niet door kan gaan, maar gezondheid gaat voor alles. Wij hopen met jullie mee, dat het volgend jaar weer doorgang kan vinden. Groetjes, de buurtjes.

• 29 Oktober 2013 - 15:52

Margriet:

wat jammer voor jullie, maar... er komt weer een jaar, zeker als je nu even rust neemt.
    liefs,
    Margriet

• 29 Oktober 2013 - 16:22

Diny:

Voor Arnold allereerst een heel goede revalidatie periode gewenst en
    voor allebei wellicht gauw te zien bij een Plan activiteit.........
    Groetjes,
    Diny

• 29 Oktober 2013 - 16:47

Christa En Henk:

In de eerste plaats, Arnold, het allerbeste. Normaal gesproken hoort er na een dotterbeurt verder niets te gebeuren, maar het is toch verstandig om niet af te reizen. Jammer, maar zoals jullie schrijven, over een jaar weer.

Groeten, Christa en Henk

• 29 Oktober 2013 - 17:17

Sjaak Mestrum:

Hoi Arnold en Francien,

Ik weet wat het is om gedottrerd te worden. Het is een goede beslissing van jullie om nu niet teb gaan, maar ik kan je ook uit ervaring vfertellen dat je er ongelooflijk van op knapt en dat de hele wereld weer voor je open staat.
    Succes met het herstel en beterschap.

Sjaak Mestrum

• 30 Oktober 2013 - 11:12

Broeder:

Jammer dat jullie niet kunnen gaan,alhoewel ik vurig had gehoopt dat Ar na die ingreep niet zal gaan.
    Daar ik me zorgen maakt en hem al heb afgeraden.xxx

• 30 Oktober 2013 - 13:45

Zr.thérèse :

Lieve Francien en Arnold,

van harte hoop ik dat Arnold goed zal herstellen van de medische ingreep.dat heeft even tijd nodig en het is verstandig om daar rekening mee te houden. Het is ook voor jullie vrienden in Kenia jammer dat jullie nu even moeten uitstellen.
    Francien ik bel om een afspraak te maken om jullie even te zien.
    Lieve groeten en goede beterschap voor Arnold, in mijn gebed denk ik aan jullie,
    Zr.Thérèse Marie

• 01 November 2013 - 09:42

Henrietta:

Hoi buurtjes...
    Wel even bitter omdat de voorbereidingen al ver gevorderd waren maar...
    Heel fijn dat jullie nu in de buurt blijven, een hele geruststelling... prioriteit... een goede gezondheid is en blijft nr. 1 zodat jullie nog lang en gelukkig van elkaar kunnen genieten ;-)

Kenia wacht wel op jullie... ;-)

• 02 November 2013 - 13:13

Maria Leijten:

Hoi Francien en Arnold,
    Dat is stevig balen natuurlijk. Van de andere kant fijn dat jullie nog niet in Kenia waren op het moment dat Arnold deze behandeling moest ondergaan.
    Tiny is al 2 keer gedotterd. De laatste keer was 14 dagen voordat we op vakantie zouden gaan naar Indonesië. Wij kregen destijds van de cardioloog groen licht om de reis tòch te maken.
    Tijdens die reis hebben we toch wel dikwijls gedacht dat we er niet aan hadden moeten denken dat hij in Indonesië hartklachten had gekregen.
    Wij wensen Arnold een goede gezondheid en we hopen dat jullie volgend jaar samen kunnen genieten van een onbezorgde vakantie.
    Groetjes, Maria en Tiny

• 03 November 2013 - 21:19

Betty Steenbakkers:

Hoi Arnold en Francien.

Wat vervelend voor jullie!
    Arnold veel beterschap en maak er in Nederland dan maar wat moois van.

Groetjes Betty

• 22 December 2013 - 16:00

Petra Ruiterman.:

Hallo Francien en Arnold
    Bij mijn kerstspullen kwam ik de kaart van vorig jaar van jullie tegen met de melding dat ik
    jullie kon volgen heb nu internet vandaar dat ik ging kijken en las het bericht over Arnold ff schrikken
    Hoop dat het goed gaat en dat jullie van de feestdagen genieten en hoop dat ik je gauw weer een keer zal zien francien altijd leuk bijkletsen en van die schooldingetjes toch .
    Heel veel groetjes xx Petra.