Houtsnijwerk aan de beachsite - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu Houtsnijwerk aan de beachsite - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu

Houtsnijwerk aan de beachsite

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Arnold

06 Maart 2018 | Kenia, Diani Beach

Gisteren weer bestellingen opgehaald en nieuwe gegeven aan de houtbewerkers in hun shop en werkplaats aan het strand.

Mocht je nog een opdracht voor hen hebben hoor ik ..en zij!!! het graag.

De briefopeners zijn nog steeds 5 Euro..

De naambordjes kosten 15- 40 Euro afhankelijk van de afmeting!

Alles wordt gemaakt van rosewood ( palissander )

Ebbenhout wordt tegenwoordig beschermd!

Als de bestelling deze week binnen is kan ik het nog regelen.

Warme groeten : Francien

  • 06 Maart 2018 - 08:59

    Jose:

    Goede morgen,

    Idd knap werk! En wat ziet het er mooi uit!
    Een fijne en mooie dag.
    Lieve groetjes uit Heeze.

  • 06 Maart 2018 - 09:48

    Ria:

    wat mooi allemaal, maar ik heb een vraag zouden ze de briefopener ook kunnen maken met een paard? Zo ja, graag een briefopener voor mijn kleindochter Merlyn,

    lieve groetjes uit Gemert en ook van Lex,
    hij was gisteren even hier voor een kopje koffie,

    Ria


  • 07 Maart 2018 - 08:49

    Inge:

    Mam, je mag voor mij nog wel een Keniaans echtpaar meenemen........ zo'n stel zoals ik al heb (je weet wel, die 2 van Bombolulu), maar dan max. 40 cm hoog; dan passen ze in mijn kastje.
    Mijn 'vrouwtje' heeft nu voor de 2e keer haar benen gebroken, los op de vensterbank is ze te kwetsbaar. Mag met wat minder rood erin..... succes met kiezen (weet hoeveel er staan ;-) ) XX Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Diani Beach

3 maanden Kenia

Recente Reisverslagen:

21 April 2024

Eindelijk is het zover!

15 April 2024

Regina de tailor

07 April 2024

Weer een week voorbij

01 April 2024

Pasen in Kenia

24 Maart 2024

Dagelijkse dingen
Arnold

Bezoek aan Sarah Obama

Actief sinds 12 Okt. 2011
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 175098

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2011 - 29 Januari 2012

3 maanden Kenia

Landen bezocht: