Een morgen aan de Indische oceaan - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu Een morgen aan de Indische oceaan - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Arnold - WaarBenJij.nu

Een morgen aan de Indische oceaan

04 Maart 2018 | Kenia, Diani Beach

4 maart '18

Vaak ga ik vroeg ( 7.00 uur) naar het strand voor een wandeling;
vanaf onze cottage 5 minuten lopen...
Dan is het nog erg stil daar en de temperatuur nog laag; 27-28 gr.!
De gasten van de verschillende hotels zitten nog aan het ontbijt en de verkopers zijn ook nog niet actief.
Een meditatie uurtje dus!
De plaatjes vertellen het verhaal verder....

Alles gaat hier zijn gangetje...we vervelen ons niet en we houden het nieuws in Brabant en Nederland ook bij.
Het overlijden van "onze " Mies en de winst van PSV op Utrecht!
En natuurlijk de vorstperiode waaraan na vandaag een einde lijkt te komen.
Wij wachten hier af wanneer de lente zijn intrede doet...

Dan komen we terug naar Lieshout!

Kwaheri!

• 04 Maart 2018 - 09:38

Joke Tap:

Hallo Arnold en Francien wat een mooie foto,s ik ge niet van het verslag en de foto,s.
    Prachtige stranden heerlijk om te zien .we zijn blij dat koude golf voorbij is, de schaatsers hebben hun hart kunnen op halen.er heerst hier griep veel hebben er mee te maken.
    Blijf nog maar lekker in dat mooie land ,veel plezier lieve groeten Joke.

• 04 Maart 2018 - 09:55

Ada:

Wat een contrast, jij aan het strand en wij in de sneeuw! Mooi om te zien de bevolking aan het strand om het e.e.a. te vangen en zoeken. En de boten, zo puur natuur! Ik vind het bijzonder om jullie te volgen. Heb nog een goede tijd daar! Gr. Ada

• 04 Maart 2018 - 13:16

Henrietta:

Strak plan om het voorjaar af te wachten !! Ha..Ha..

• 04 Maart 2018 - 18:25

Petra:

Hallo Arnold en Francien,
    Mooi om jullie te volgen. Geweldig. Sturen jullie de volgende keer het verslag naar het nieuwe e-mailadres?
    Lieve groeten,
    Jan en Petra

• 05 Maart 2018 - 12:21

Corine:

Geniet maar heerlijk, hier is de lente ook begonnen, groetjes.

• 05 Maart 2018 - 14:13

Diny:

Volgens mij is het als jullie terugkomen ,helemaal lente hier.....
    Komende week, volgens de voorspelling dan, zowaar ook geen nachtvorst meer.
    Zag bij jullie foto's ook heel donkere wolken. maar inderdaad heerlijk zo rustig
    aan het strand, dat zie je niet vaak zo.
    Geniet nog volop daar en ik kijk weer uit naar het volgende bericht.